Imate svoje podjetje, za katerega ste ustvarili odlično spletno stran, ki je zasnovana po najnovejših marketinških smernicah, je pregledna in vsebuje vse možne podatke o vašem podjetju. Vseeno pa niste zadovoljni, saj le-ta spletna stran ne dosega zadostnega števila obiskov in se v poplavi ostalih spletnih strani izgubi in ne doseže ciljne skupine ljudi. Google oglaševanje je rešitev za vas, saj rešuje ravno tovrstne težave. Pomaga vam doseči večjo vidnost in obiskanost spletne strani.
Zagotovo ste se že znašli v situaciji, ko niste imeli pravega odgovora na vprašanje, kajne? Kam ste pogledali? Na Google, seveda. Tam najdeš vse in še več. Zato pa je google oglaševanje tako zelo uspešno. Dostop ima namreč do mnogoštevilne množice, ki dnevno brska po Googlu in po ključnih besedah išče svoj pravi zakaj, kje in kako. In sedaj se sprašujete, kako tovrstno oglaševanje sploh deluje? Temelji na zakupu ključnih besed in na pojavnosti oziroma prisotnosti povezave na vašo spletno stran. Morda bo najbolje, da vam google oglaševanje nadalje predstavim na primeru. Janez ima svoje podjetje, kjer se ukvarjajo s prodajo CBD kapljic. Odločil se je, da bo za promocijo svojega podjetja uporabil google oglaševanje. Vsak, ki se bo na google obrnil po informacije za CBD kapljice, zanj predstavlja potencialnega kupca. Zato bi bilo za našega Janeza ključno, da oseba, ki išče CBD kapljice, najde povezavo na njegovo spletno stran in si pogleda njegovo ponudbo. Prav za to pa bo poskrbelo google oglaševanje. Kar je še pomembno in vredno izpostaviti je to, da je google oglaševanje seveda plačljivo, vendar je plačljiv samo klik potencialne stranke na vašo spletno stran. Pomeni, da nimate ničesar za izgubit, zgolj pridobite lahko.
Google oglaševanje ne samo, da vašo spletno stran naredi bolj vidno in obiskano, pač pa predstavlja tudi dobro analizo za nadaljnje poslovanje. Zakaj? Je izredno merljivo oglaševanje, s tem želim povedati, da lahko spremljamo vsak gib in obisk potencialne stranke na spletni strani, izvemo lahko kaj potencialne stranke odbija in odvrača na spletni strani, merimo lahko uspešnost posameznih oglasov, ključnih besed, in še bi lahko naštevali. Google oglaševanje tako namesto vas vodi evidenco statistik, ki vam bodo močno koristile za izboljšavo vašega oglaševanja.