Oblikovanje vizitk se zdi preprosto, pa ni, ker je na njej dosti pomembnih informacij, ki morajo biti odlično oblikovane in razporejene, da zgleda vizitka lepo in urejeno ter čitljivo. Predstavite se s profesionalno izdelano vizitko, če nekaj daste na sebe in želite pred strankami ter poslovnimi partnerji izpasti profesionalno. Tako boste lahko tudi več zaračunali za svoje storitve ali izdelke, kot če bo vizitka izgledala ceneno. Takrat stranke menijo, da jih ne upoštevate in ne cenite in ste škrti, da bi si privoščili oblikovanje vizitk, ki jih vrhunske naredijo profesionalni oblikovalci. Ne gre pa samo za oblikovanje, ampak tudi za kakovosten papir ter tisk.
Oblikovanje vizitk poteka tako, da se zberejo informacije, ki morajo biti na vizitki. Ni dobro, da jih je preveč. Najbolje je, da so nujne informacije. To so telefon, spletna stran, ime, morda fotografija, logotip in naziv podjetja. Odvisno je seveda, komu in zakaj je vizitka namenjena. Vizitke so zelo različne, različnih oblik in barv ter postavitev elementov na njih. Za eno podjetje pa naj bodo enake neglede na to, za koga so.
Ko se začne oblikovanje vizitk, se določijo barve in tudi se takoj odloči, na kakšnem papirju bodo tiskane. Nekatere vizitke so na tršem papirju, druge na tanjšem, nekatere so plastificirane, druge imajo poseben tisk in elemente, da izpadejo.
Oblikovanje vizitk s plastifikacijo so največkrat za tiste, ki imajo taka podjetja, da se vizitke lahko umažejo ali pa za stranke, ki imajo pogoste mokre ali umazane roke, kot so avtomehaniki ali kuharji. Prestižne vizitke naročijo ugledna podjetja, ki na njih dodajo poseben zlat, srebrn ali kakšen drug svetleč tisk, posebno barvo ali drug detajl, ki močno izstopa in seveda take vizitke tudi podraži. Vendar se vložek v tako vizitko zagotovo splača, ker tako podjetje ponavadi ima bogatejše stranke in če že samo eno stranko pridobi, je zmagalo.